SURAH AL'ASR -

SURAH  AL'ASR -

9.14.2008

Salam Ramadhan...


Hari ni dah 14 hari berpuasa. Tak terlambat aku nak ucapkan salam Ramadhan buat kekawan lama. Semoga Ramadhan ini membuatkan kita lebih tabah untuk menghadapi segala macam dugaan dalam kehidupan. Apa yang penting ialah keimanan kita dapat dipertingkatkan lagi. Buat Sukor amacam, projek Pulau Pisang dah selesai ke? Masih bisnes kat pasar Ramadhan. Aku rindu nasi beriani kaulah. Buat Ajeep, Ros kat KL, Mah kat Kulai thanks pasal masih rajin sms aku. Amacam persediaan raya tahun ni? dah settle ke? Yang lain sunyi sepi je. Aku macam biasa tengah sibuk dengan projek rumah aku kat Papar. Ingatkan sebelum raya boleh siap, tapi ak boleh juga. Kena tunggu lepas raya. Kalau rumah dah siap barulah senang hati beb... Apa-apa hal pun selamat menyambut Ramadhan buat semua. Adios...


Tiada ulasan:

Powered By Blogger