SURAH AL'ASR -

SURAH  AL'ASR -

9.28.2008

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI



MAAF ZAHIR DAN BATIN

Salam aidil fitri buat semua rakan dan family di mana sahaja kalian berada. Semoga aidil fitri yang bakal menjelang tak lama lagi akan menjadikan kita semua tabah dan sabar dalam menghadapi apa jua rintangan dan cabaran. Sekiranya selama ini ada yang tersalah dan tersilap kemaafan jua yang dipinta. Jika ada yang termakan dan terminum harap dapat dihalalkan.



SALAM AIDIL FITRI DARI KAMI SEKELUARGA
PAPAR, SABAH.


9.22.2008

Salam

Semalam aku dapat sms dari Cikgu Nazri di Simpang Renggam. Tahniah aku ucapkan kerana dapat sambung KDP 14 mingu. Moga tabah menghadapi cabaran semasa belajar.

Untuk Ajeep, tahniah kerana dapat DG41. Harap-harap makin rajin bekerja.

ok... adios

9.14.2008

Salam Ramadhan...


Hari ni dah 14 hari berpuasa. Tak terlambat aku nak ucapkan salam Ramadhan buat kekawan lama. Semoga Ramadhan ini membuatkan kita lebih tabah untuk menghadapi segala macam dugaan dalam kehidupan. Apa yang penting ialah keimanan kita dapat dipertingkatkan lagi. Buat Sukor amacam, projek Pulau Pisang dah selesai ke? Masih bisnes kat pasar Ramadhan. Aku rindu nasi beriani kaulah. Buat Ajeep, Ros kat KL, Mah kat Kulai thanks pasal masih rajin sms aku. Amacam persediaan raya tahun ni? dah settle ke? Yang lain sunyi sepi je. Aku macam biasa tengah sibuk dengan projek rumah aku kat Papar. Ingatkan sebelum raya boleh siap, tapi ak boleh juga. Kena tunggu lepas raya. Kalau rumah dah siap barulah senang hati beb... Apa-apa hal pun selamat menyambut Ramadhan buat semua. Adios...