SURAH AL'ASR -

SURAH  AL'ASR -

4.24.2008

Berita dari Johor...

Tengahari tadi aku dapat miss call dari sukur. Lepas tu alu call dia balik. Ingatkan ada cerita penting. cuma sekadar nak tanya kabar... ini posting aku yang pertama menggunakan celcom broadband. Tadi pagi aku register dan beli device kat pejabat celcom. sebelum ni aku posting gunakan tmnet.

Tapi kadangkala aku nak buat posting terpaksa balik baru boleh buat. Pas ni, tak perlu balik rumah kalau nak post gambo atau cerita yang menarik. kat mana-mana je boleh buat post. Ok sukur bila kau nak guna broadband... save sikit kalau nak serve internet tiap-tiap ari beb... ok ajip... pasal dah lama tak update blog kau tu. tak benda yang sama je. boringlah woi...

OK buat member-member kat sk simpang renggam 2 ( Dato On Jaafar) macam wak sudin, seman, rahim, kak nor, alex, boh, wan, ijal, ustaz, amin dan ramai lagi, amacam... kat simpang. Jadi tak turun ke Sabah cuti bulan Mei ni. Kalau jadi email atau contact aku. Kalau keje tu berpada-pada beb, ingat diri sendiri tu. Buat Alex dapat tak kau pindah bulah Jun ni? Usaha kena lebih beb kalau nak pindah sini... Boh dah kawin ke belum kau tu... tak kan nak kena timbang kilo kot...

Tiada ulasan:

Powered By Blogger