SURAH AL'ASR -

SURAH  AL'ASR -

3.04.2008

Cerita tentang PRU12

Malam ni hujan lebat dari tengahari tadi. Balik je dari kerja, selepas ambil anak di SMK Takis, aku pun buatlah apa yang patut. Selepas isyak, aku pun bukalah laptop dan masuklah ke laman-laman web politik. Macam-macam cerita yang aku baca. Sebenarnya aku dah lama tak tengok berita di tv, dari hari penamaan calon hingga hari ini. Bukan apa, naik bosan tengok semua berita tentang PRU12. Wartawan kat Malaysia ni dah macam tak ada kerja lain. Asyik-asyik muka-muka tu je yang keluar tv. Dah naik muak aku tengok muka dia orang. Cari-carilah muka orang lain ke. Barulah sedap mata memandang.


Buat kekawan aku kat Benut macam abang Sukor, ajip dan wak aji selamat berkempen. Buat yang lelain man dan lan kat pontian, imah dan sidah kat Kulai, ani dan pinah kat BP, ros kat KL aku nak ucapkan selamat mengundi pada 8hb. ni. Buat pilihan yang tepat.



Tiada ulasan:

Powered By Blogger